26 november 2009

15 grader inne...

Burr...Mitt element har gett upp, och inte har någon lyckats laga det heller. Det betyder att det är rätt kyligt här. Min hyresvärd menade på att jag borde hitta någon som värmer mig, och ja det är ju en lösning men ett varmt element hade heller inte varit fel.

Jag hade planerat att dra till Spanien i januari, men det verkar inte riktigt som det går ihop för mina vänner därborta. Så då blir det till att tänka om. Någon som har tid, lust och pengar att ta en sistaminuten resa i början av januari?

4 kommentarer:

Nathalie sa...

Varför blir de inte Spanien?!?

Ja e la inte omöjlig å haka på till varmare breddgrader...;)!!!
puss

Jessika sa...

Lust och pengar finnes men bannemej inte tid... :/

elsa sa...

Pub-kev kanske kan va ditt element? ;)

Pixie sa...

Mini <3 lisa och jag hade tyckt det skulle vara så kul att ha dig här! bajs att vi inte är hemma i huelva i januari!!!

och vi har också kallt i lägenheten... det är himla otrevlig.

i förrgår sa jag "åh DRA åt...". sedan blev jag full i skratt och började tänka på dig.

<3 KÄRLEK