1 november 2009

Något så vackert som kärlek

Två personer som jag tycker om, har precis upptäckt att de tycker om varandra. Är inte det underbart?

Vad mer är kärlek egentligen?
Jag tror jag kände lite idag, på Reykjavik Familypark & Zoo. Bland djuren, där finns det kärlek. Fina familjer på söndagsutflykt, det är fin kärlek.

En kärlek är den som jag känner för min familj, så stolt jag är över den. Min fina familj och släkt. Man säger det allt för sällan. Jag är stolt över mina syskon, som hittat de finaste kärlekarna i sina liv. Jag är stolt över mig själv som sa till mina föräldrar att jag älskar dem innan jag åkte. Jag säger aldrig det annars, tror aldrig jag sagt det förr. Jag vet inte varför men så har det varit. Jag skall bli bättre på det här, öva mig på det. Det är svårt, men jag hoppas och tror att det är värt det. Vågar man inte så vinner man ju heller inte, tänk på det Justine.

Kärlek, är mina vänner, så lycklig lottad jag är som fick de allra bästa.
Kärlek är musik, det är dans, det är en god middag, ett fint leende, en utflykt, ett brev, Dylan, ett berg, porlande vatten, en kyss, en blick, en varm päls, ett par lena händer, fina kläder, barn, tårar, ett bröllop, ett fint inslaget paket, kramar, en rolig överraskning, vackra blommor, snickarbyxor, pyjamaspartyn, att gunga och att hålla någons hand. Det finns kärlek i allt.

Kärlek är något av det vackraste jag vet.

6 kommentarer:

Syster sa...

Älskade du <3 Hihi.

Pixie sa...

åh mini <3 kärlek!!!!

Nathalie sa...

Ja älskar dig min vän!!!<3

Missplopp sa...

i en liten dam boutique i Hässleholm

Missplopp sa...

Denna kan du ju sätta upp. Tänkte du skulle gilla den. Allt bra där borta annars?

Missplopp sa...

http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Apartment/Decor/Wall+Decor/Holly+in+the+Hall+Wall+Decal

Glömde ju klistra in länken =P