2 december 2009

Nu vill jag skjuta en räv

Dra mig baklänges vilken jifla skitdag det har varit idag. Det började igår, månen bestämde sig för att vara full. Jävligt full dessutom. När det är fullmåne kan inte jag sova. Det är liksom NO FUCKING CHANS. Natten till idag gick jag och la mig kl 23, somnade inte, läste lite, försökte sova, somnade inte.. Och så höll det på. kl 04.30 var sista gången jag kollade klockan, sen måste jag turligt nog ha somnat. Alarmet ringde, kl var 7. Upp och hoppa, till praktiken. Nä, tänkte jag. Jag kommer inte vara en trevlig människa efter denna natt så jag slängde iväg ett sms och sa att jag blir sen. Kl 9 stod jag upp, skyndade mig iväg. Inga sura miner på praktiken, de är änglar.
Under dagen började en molande värk i min mun, som om jag inte hade nog med tröttheten liksom. Värken har hållt i sig, hoppas ve(ä!?)rkligen jag får någon visdom för att stå ut med den här värken.

Ja ja, hem bar det och i säng med mig, läste en god bok i hopp om att glömma värken. Nej, det funkade inte. Hade bestämt med mina vänner att vi skulle ses ute i kväll och jag tänkte först NEJ, jag går ingenstans, men jag gjorde tillslut det. Fick väldigt bråttom när jag skulle gå och det slutade i min sista härliga grej för dagen. Jag glömde mina nycklar i mitt låsta rum. Behöver jag ens säga mer....

3 kommentarer:

elsa sa...

Men du kom in?

Anonym sa...

Åh, fy vad träligt! Men efter motgång kommer medgång...eller ledstång. Äh, jag kan ju inte alls rimma.

Kramis Anna

snorr sa...

skyyd en' å tatuera in han bakom örat!