13 december 2009

Om 11 dagar kommer Tomten

Nu är det Luciadagen, jag gillar Lucia. Det är något med det tända ljusen och den vackra musiken som gör mig glad. Än har jag inte sett någon Lucia, men senare idag tänkte jag mysa till det och kolla på SVTPlay.

Nu är det då alltså 11 dagar kvar till självaste julafton. Fast i vår familj skall vi fira den 23:e i år. Andra år hade nog jag känt mig ganska sur och besviken för det här, julafton är julafton, men det är med stolthet jag inser att jag klarar av förändringar bättre nu för tiden. Kanske är det den här resan som gjort mig till en bättre människa(?) eller så har jag väl blivit äldre och klokare. Är det månne visdomständerna?

Kort och gott så vill jag iallafall ha en VIT jul =)

Förresten, igår kollade jag på Sunes Jul på youtube. Jösses vad jag skrattade. Kolla in ni med!

Inga kommentarer: