11 december 2009

Om en vecka..

..åker jag hem. Hem till Sverige, hem till mamma och pappa i Rabbalshede. Mitt Borås-hem får vänta ett tag till på mig, åtminstone till januari kommer. Nu längtar jag faktiskt =)

Nu har jag varit ledig i nästan två veckor, och det börjar bli tråkigt... Fast nu skall det hända lite saker ett par dagar så det skall bli kul. Ikväll blir det fest, imorgon en sista tur på marknaden, söndag blir det RIDTUR (Wiiiee!) och från måndag till onsdag åker jag och Lisa till Akureyri. Sen är det torsdag och då blir det nog till att packa och städa, fredag - njuta och natten till lördag bär det av.

Jag har börjat packa så smått, inser att allt aldrig kommer få plats... Så som den goda människa jag är, gav jag mig iväg med en stor kasse kläder, skor och böcker till Röda Korset. De blev mycket glada. Tomten, nu var jag väl snäll?
Men du Tomten, att jag hittade världens finaste 50-60-tals affär med skitsnygga kläder och att jag råkade köpa en tröja där igår är väl okej? Den tar säkert jätteliten plats i min väska...

2 kommentarer:

Jessika sa...

Skall bli gott att träffa dig igen! :)

Nathalie sa...

LÄNGTAR MASSOR efter dig nu....hihi
pöss vännen å njut de sista:D